Utmärkta betyg och recensioner för Telenor Connexion

Betyg och recensioner är mycket viktiga för oss att ständigt förbättra våra produkter och tjänster. Telenor får utmärkta betyg och recensioner i Gartner Peer Insights i kategorin Managed M2M Services, worldwide.

Telenor får utmärkta betyg och recensioner i Gartner Peer Insights

Vi ser personen bakom var och en av våra kunder och arbetar hårt för att bidra till deras framgång. Denna strävan har uppmärksammats i de senaste kundbetyg och recensioner som har publicerats i Gartner Peer Insights.

I kategorin Managed M2M Services, worldwide, har våra ansträngningar bekräftats av våra kunder som ger Telenor 4,8 av 5 poäng.

Fram till den 10 november 2017 har Telenor ett totalbetyg på 4,8 av 5 i Managed M2M Services, Worldwide, baserat på betyg från fyra peers.

Respondenterna i undersökningen var kunder till Telenor som har genomfört projekt i EMEA, Asien eller Syd- och Nordamerika. Våra kunder var särskilt positiva till vår servicenivå runt om i världen, liksom professionalismen hos våra försäljnings- och kundteam som underlättar en effektiv överlämning från försäljning till genomförande.

Detta säger respondenterna:

För att läsa hela recensionen, vänligen anmäl dig till Gartner Peer Reviews.

Gartner Peer Insights recensioner utgörs av subjektiva åsikter från enskilda slutanvändare baserat på egna erfarenheter och representerar inte Gartner eller dess dotterbolag.

Vad är Gartner Peer Insights?

Gartner Peer Insights ger organisationer och yrkesverksamma inom IT information som kan användas för vägledning i viktiga inköpsbeslut. Med alla recensioner som granskas av Gartner, ett ledande analys- och rådgivande företag, ger Peer Insights verkliga åsikter från enskilda personer som är inblandade i alla aspekter av att välja, införa, underhålla och använda de produkter och tjänster som omfattas.

Vad är Worldwide Managed M2M Services?

Enligt Gartners definition används M2M-kommunikation för automatisk dataöverföring och mätning mellan mekaniska eller elektroniska enheter.

 

Gartner Peer Insights Logo är ett varumärke och servicemärke för Gartner, Inc., och/eller dess dotterbolag och används här med tillstånd. Alla rättigheter förbehållna.

Telenor kundundersökningen 2017: Våra kunders synpunkter är viktiga

I juni 2017 bad vi våra kunder att berätta vad vi gör bra och hur vi kan förbättra oss. Vi fick feedback på ett stort antal projekt och användningsfall. Kunder inom sektorer som tillverkningsindustrin, samhällsnyttigheter och fordonsbranschen gav oss höga betyg för IoT-erfarenhet och branschkunskap samt vårt stöd för internationella implementeringar.

Telenor Connexions IoT Service Operations Center fick högsta betyg. Vi är mycket stolta över servicenivåerna från supportpersonalen i vårt IoT Service Operations Center och deras personliga bemötande efter varje kunds unika behov.

Vi har beaktat all värdefull återkoppling i vårt fortsatta arbete att stärka vår service och lösningar i världsklass.

Kundinsikter från undersökningen

Människorna som vi har att göra med hos Telenor är det som gör det så bra.

Connexion är väldigt bra på att designa och leverera en högkvalitativ service med mycket bra support och hantering.

Ni är bra på att lyssna på våra problem och hanterar incidenter snabbt.

Nyhetsbrev Stay Connected

Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev får du den senaste kunskapen och information om våra evenemang och webbseminarium.

Få kontakt med en erfaren lösningsarkitekt

Översätt era affärskrav till tekniska designspecar för maskin- och programvara med hjälp av våra lösningsarkitekter.